Friday, December 17, 2010

focus la focus



hey hey :)
assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh .
fuhh jawab jangan tak jawab . lol
yeah as everyone know , school is about to open SOON ! i repeat SOOOOOONNNN !
duhh -,- still ketiadaan mood untuk ke sekolah . haa tipu gilaa tak de mood nak pergi sekolah , padahal dah fikir segala macam nak buat bila sekolah dah bukak . ok abaikan =,=
Ya Allah berikan aku kekuatan :')

still , till now , i really don't know what i want to be . senang cerita ambition la .
ye aku still tak tau aku nak jadi apa . kesian kan ?!
cikgu pn cakap , rugi je ambik prinsip perakaunan for 2 years but end up tak buat accounting . hmph :/ alaa baru 2 tahun jee cikgu [?]
for sure , tak nak langsung ambik accounting course =,= deal with it !
one reason tak nak ambik accounting course sebab ada kaitan dengan numbers !
yee memang best accounting sebab dia cuma ada tambah DAN tolak SAHAJA ! but still , satu number salah and everything is wrong . TENSION tahutak TENSION .
sewel dah male male buto nih -,-
bila time kecik kecik dulu , suka sangat tengok cerita cina 6pm at tv3 every weekdays . habis sekolah mesti tengok . ada lah satu cerita about law law thing . dan cerita tu membuatkan aku rasa bersemangat nak jadi lawyer . then start dari situ laa kalau umi abah tanya nak jadi apa nanti , then aku mesti jawab nak jadi lawyer . seriusly =,= not one of my friend pn tau aku nak jadi lawyer . mesti korang gelakkan kan ? okay mula terima hakikat .
then umi cakap , kalau nak ambik law ada dua tempat je yg the best place . either uia or u ape ntah satu lagi andd quite far from home . umi suruh pilih uia je sebab senang nak balik minggu minggu . haha -,- tu laa aku kena ikut perangai kakak kakak aku yang mesti home sick kalau duduk dekat u lama lama . aku pn pelik . cehh , dah berazam ni tak nak home sick macam mereka !

one day , tiba tiba bangun dari tidur jee entah dari mana semangat datang . rasa macam nak sangat sangat sangat belajar dekat philipine ? really don't know . sebelum ni just fall in love with the language . and dah tiba tiba terbawak pula nak study dekat sana . hahaha lawak .

okay , what ever it is do pray for my life :')
arigato ^_^

1 comment:

HafizahNik said...

amboi2..nanti rase la ye mcm mana kakak2mu ni homesick bile dah masuk uni :P